BGMに関して
このブログのBGMなんですがね

自分のお気に入り曲なんですが・・・・

実は歌詞をよく知らなかったという

という訳で調べてみましたwww


Extreme 「More than words」

saying 'i love you' is not the words i want to hear from you
愛してるって言うのを、君から聞きたいわけじゃないんだ
it's not that i want you not to say
言って欲しくないっていうことじゃあない
but if you only knew
けど、もし君が知っていてくれたら


how easy it would be to show me how you feel
君がどう感じているのか示してくれれば、どれだけ簡単になるかってこと
more than words is all you have to do to make it real
愛を現実にするなら言葉以上のことをしてくれればいい
then you wouldn't have to say that you love me
そうすれば僕を愛してる、なんて言わなくてもいいんだ
'cause i'd already know
だってそのことはもうわかっているから


what would you do?
君はどうする?
if my heart was torn in two
もし僕のハートが2つに裂けてしまっていたら
more than words to show you feel that your love for me is real
僕への愛が本物だって君が感じることを示す、言葉を越えたもの、、
what would you say
君はなんていうんだい
if i took those words away
もし僕が言葉を取り去ってしまったら
then you couldn't make things new, just by saying 'i love you'
そうしたら愛してる、って言うだけじゃ何も新しくすることなんかできないよ
more than words
言葉を越えたもの


now that i've tried to talk to you
僕は今、君に話そうと精いっぱいだった
and make you understand
君にわかってもらえるように
all you have to do is close your eyes
君がしなきゃいけないことって、ただ目を閉じて
and just reach out your hands
手をさしのべることだけなんだよ


and touch me
そして僕にふれて
hold me close,
僕を抱き寄せて
don't ever let me go
僕を手放さないでいること
more than words
言葉を越えたもの
is all i ever needed you to show
それだけが君に示して欲しいものなんだ
then you wouldn't have to say
そうしたら君は
that you love me
僕を愛してるなんて言う必要もないさ
'cause i'd already know
だって、そんなことはもう知っているから


うぁ('A

愛感じまくりだねうんprz
  • 2017.05.27 Saturday
  • 01:47
  • スポンサードリンク
  • -
  • -
  • -
  • pookmark
スポンサーサイト
Comment:
Add a comment:









PROFILE
                 
新着記事
     
カテゴリー
COMMENT
MOBILE
qrcode
SPONSORED LINKS
無料ブログ作成サービス JUGEM

(C) 2017 ブログ JUGEM Some Rights Reserved.